״היא כתבה בסך הכל שני ספרים, למה היא חושבת שהיא כבר יכולה ללמד אחרים איך לכתוב?״

כן, זה נכון, כתבתי בסך הכל שני ספרים (השלישי כבר בתנור…), ואולי דווקא בגלל זה אני כן יכולה ללמד כתיבה, כי אני עדיין שם איתכם, אני מתלבטת ומתחבטת, אני נתקעת ומחפשת דרך לצאת מהפלונטר שנוצר לי בעלילה, אני תוהה אם הדמויות שלי מספיק עגולות…בקיצור אני עדיין שם. ודבר שני, אולי לא פחות חשוב הוא שאני מלמדת כבר המון שנים ואני יודעת איך עושים את זה. אני לומדת, חוקרת וקוראת המון על הנושא ואני לא מרפה עד שמערכי השיעור שלמים ומושלמים, בעצם, אם חושבים על זה, זה קצת כמו כתיבה, לא?

אז מה נלמד בסדנת הכתיבה?

נלמד על מבנה קלאסי של עלילה, על אפיון דמויות, נתגבר יחד על מחסומי כתיבה, נדבר על השראה ואיך מגייסים מוטיבציה לכתיבה, נתלבט יחד מה מה עושים עם הפחד מחשיפה, נלמד לערוך את עצמנו והכי חשוב – נכתוב!

אז למה כדאי לכם להירשם לסדנת כתיבה?

כי אם כל החיים שלכם חלמתם על כתיבת ספר, זה הזמן להגשים אותו, ואפשר להגשים אותו בעזרת שלושה דברים: רכישת כלים טכניים, מחוייבות לכתיבה והשראה. ותראו איזה יופי, את שלושתם נלמד בסדנה.

לפני שאתם מקליקים על קבלת הסילבוס או מתקשרים אלי כדי לברר כמה זה עולה, כמה מפגשים יש, מתי זה קורה וכו׳ כדאי שתקראו את האזהרות הבאות:

  • בסדנה הזו עובדים קשה! אני לא אוותר לכם, אני אהיה הקילשון שדוקר אתכם בכתף מבוקר עד ערב, כדי שתאמנו את שריר הכתיבה, אכריח אתכם לכתוב באופן קבוע כל השבוע, אתן לכם שיעורי בית, אבדוק אותם, אגיב ואתן הערות.

  • המשוב שלי הוא משוב אמיתי וכן, אבל הוא ייאמר מכל הלב. אני מודעת לזה שלפעמים לא קל לקבל משוב, זוכרים? גם אני עדיין שם, אבל אין לכם מושג כמה זה ישפר את כתב היד שלכם.

  • קיים סיכוי גדול שאהרוס לכם את חווית הקריאה, כי אחרי שתצאו מהסדנה לא תוכלו לקרוא ספר מבלי לנתח את הדמויות, את העלילה, האמינות וכו׳.

ומשהו אחד אחרון, גם אם לא ייצא מזה בסוף ספר, דבר אחד אני מבטיחה לכם, בתום הסדנה תדעו הרבה יותר מכפי שחשבתם שאפשר לדעת על כתיבה.

1,800.00הוספה לסל

אני רוצה לקבל פרטים נוספים על הסדנה