״עזבי אותי מכאב הראש הזה, אני כותב הכל בפייסבוק וגם ככה אף אחד לא פותח היום דיוור ישיר במייל.״

אני לא יודעת אם חשבתם על זה פעם, אבל פייסבוק לא בבעלותנו. אמנם זה נשמע כמו מדע בדיוני אבל יכול להיות שיום אחד הוא ייעלם ואתם תאבדו את האפשרות ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלכם. בגלל זה חשוב לפתח דרכי תקשורת נוספות, אחת מהן היא לבנות רשימת תפוצה ולשלוח עדכונים קבועים למייל או לוואטס אפ בדמות ידיעון.

אז נכון, הרבה אנשים מוחקים דיוור ישיר, בעיקר כי אין להם זמן. אבל, אם הידיעונים מעניינים מספיק, מספקים מידע חדש, קצרים, עוסקים בת׳כלס, לא חופרים, והכי חשוב – נשלחים באופן קבוע, אנשים לא רק שלא מוחקים אותו, הם גם קוראים ומגיבים.

אפשר לספר לכם אנקדוטה? אני שולחת דיוור כזה באופן קבוע כל יום ששי בצהריים. שבוע אחד התעצלתי ולא שלחתי, אתם יודעים מה קרה? תיבת המייל שלי התפוצצה מכמות השאלות של אנשים ששאלו איפה המייל השבועי ממני.

אז מה אני מציעה לכם בעצם? אז ככה, אתם יכולים לבחור בין שלושה מסלולים:

  • המסלול המהיר: אני עושה ה-כ-ל, מעצבת, דואגת לתוכן מעניין, מייצרת תכנים חדשים כל הזמן, מעדכנת רשימות תפוצה, מפיצה ובודקת סטטיסטיקה.

  • חישוב מסלול מחדש: אני מסייעת לכם בידיעונים הראשונים ואחר כך אתם ממשיכים לבד.

  • חליפה תפורה אישית: אתם מספרים לי מה אתם צריכים ואני יוצאת לדרך ותופרת עבורכם פתרון לפי המידות שלכם.

מתחשק לכם אחד כזה? דברו איתי

עד עכשיו דיברתי על ידיעון שיווקי, אבל יש גם ידיעון מסוג אחר והוא מתאים יותר לארגונים, ידיעון מסוג ידיעון עסקי.

הנה 3 עובדות מעניינות:

  • עובדים בארגונים משוטטים כל יום בממוצע בכעשרה אתרים כדי לדעת מה חדש בתחום העסקי שלהם.

  • החפיפה בין הידיעות באתרים החדשותיים היא גדולה מאוד.

  • כתוצאה מכך ארגונים ועובדים מבזבזים זמן יקר.

אז מה הפתרון?

כותבים ידיעון עסקי, מפיצים אותו בין עובדי הארגון ומספקים להם מידע מהימן, רלבנטי ועדכני, ובעיקר חוסכים להם זמן.

כדי להפיק ידיעון כזה אני אעשה שיעורי בית, אלמד את התחום שלכם, אעקוב אחר המתחרים, אבחן את השוק, אבדוק מקורות מידע מהימנים ועוד. בתום התהליך אתם תקבלו ידיעון חודשי או רבעוני, המסכם עבורכם את כל מה שחדש בתחום. ואתם יודעים מה הכי כיף? ייקח לכם בערך עשר דקות לקרוא אותו.

בואו נתחיל לעבוד